06/01/2023

JAANUARI ESIMENE NÄDAL

 Tere kõigile lugejatele! Head uut aastat neile, kes eelmist postitust ei ole veel lugenud.

Jaanuaris on teil uued istekohad, nagu me eelmisel aastal rääkisime. (Link eelmises postituses) Samuti on tunniplaanis muudatused. TUNNIPLAAN

Seekord algab koolinädal KÕIGILE teisipäeval.

Algaval nädalal me kindlasti ei kohtu ja loodan väga, et mu luud kiiresti kokku kasvavad.

Samuti ei ole õpiabi ega nutiringi.

Seni kuni mind kooli ei asendab õpetaja Anneli Siitas.

Kunstiõpetuse tööd teete kodus ise, ülesanded tulevad e-kooli.

 Teisipäev 10. jaanuaril näeb välja selline- eesti keel, matemaatika, siis käite söömas ja kehalised kasvatused. (4 tundi) Sea suusad korda!

Kolmapäev 11.jaanuar - eesti keel, muusika, matemaatika, muusika, eesti keel. (5 tundi)

Neljapäev 12. jaanuar- eesti keel, inglise keel, matemaatika, loodusõpetus (4 tundi)KUNSTI TEETE KODUS. Kellel mudilaskoor- ootavad.

Reede 13. jaanuar- liiklusring, eesti keel, matemaatika ja ujumine.

Laupäeval 14. jaanuaril lähen mina ortopeedile- hoia mulle pöialt, et kõik hästi oleks ja ma ruttu tööle saaksin.😀

Kuigi kipsis on mu vasak käsi, on trükkimine väga aeganõudev, seega kui sul on küsimus, mure või rõõm ja sa tahad seda minuga jagada helista

Tean, et te saate hakkama!✌✌

Virtuaalne kallistus kõikidele!💓💓💓

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.

Vali koht

  MAI